January 16, 2012

dari title student kepade title guru insyallah :)

..hye assalamualaikum smue..
..lame aku x mengupdate blog nie..
..da terbiar da blog aku nie n da 4 inci habuk kt blog nie..
..oke tpu jer,x berabuk pon kn..
..hahahahaahah..
..alhamdulillah perjungan aku sebagai seorg pelajar suda pon selesai..
..suda 3 tahun aku di melake akhir nyerpd 11.1.2012 berakhir la suda perjuangan aku di medan perikse..
..dan berakhir la jgk aku dr segale mcm exam..
..so skang nie aku tgh cuti n sedang berehat di rumah..
..tp cuti pon x lame sbb pas raye cine aku kne pulang ke tanah ari melake blik..
..tuk menjalani oraktikal yg sedang menunggu kami die sane..
..alahhaaaiii..penat x ilang lg dr examm..
..tp xper demi ciye-cite tuk menjadi seorg guru aku harus gagahkn dri..
..insyallah,doakn smoge cite-cite aku tu jd kenyataan..
aammiinnn..
..sekolah yg nk g praktikal da dpt n umah sewe pon da dapat..
..alhamdulillah smue nyer da selesai dengan teratur..
..11 ri bln abih paper 12 ari bln bsuh umah sewe n 13 ari bln pindah brang kt umah sewe..
..sambil dibantu oleh cik abg syg sy en.alif..
..sanggup tolak pg2 dr senawang tuk membantu kekasih atinyer tuk pindahkn brang ke umah sewe..
..heeeeee..
..tq so much darl !..
..oke cinie aku nk share satu movie maker yg classmate aku buatkn..
..tuk kenangan bersame semase bersame-same menuntut di..
..kolej yayasan melake international..
..under university tun abdul razak..



..video nie clasmate aku yg buat..
..sebagai kenag-kenagan kami semase menuntut di kym..
..selame 3 tahun kami same2 mejadi rakan sekelas akhir nyer kami terpakse..
..berpisah untuk mengejar mase dpn masing2..
..akn aku semadikn kenangan nie..
:-)


..nie adlh sebahagian dr classamte aku..
..ader lg sebenayer tp dorang balik awal..
..kuar exam hall terus blik..
..ape ape pon aku akn upload lg pic tggu next post oke..
:-)


..me with my friend name die zuriati ismail..
..org utara mali kedah mei..
..heeeeeeeee..
..nmpk x mke aku yg keletihan yg amat sgt tue..
..mne x nyer last day exam smpai 2 paper aku kne berdating..
..hhaaiisseehhh,mne x jem pale otak aku time tue..
..hehehehe..
..pape pon alhamdulillah pat jwb soklan time tue..
..to zuriati n also my twin i will miss both of u..
..heheheh..
..gedik jer kn pd hal aku n twin aku duk umah sewe yg same t..
..hahahhahaha..

..dalam kenangan..









* i will miss this moment in 3 years *
* selame 3 taun nie bnyk suke n duke bersame classmate *
* smoge korang dpt megejar cite-cite untuk menjadi seorg guru kelak *
* insyallah *


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...