January 20, 2012

dilema potong atau biarkan saje !

..assalamualaikum blogger smue..
..korang smue sehat dak ?..
..arap nyer korang smue sehat sehat belake la yer..
..jgn jd cm aku tgh demam + selesem = sakit pale..
..peerrgghhh,mmng best la kne kn..
..tp gagah kn dri tuk update blog..
..so pape pon korang jge la kesihatan korang ok..
..skang nie mmng musim..
..oke xder kene mengene ngan entry kt atas tue yer..
..blik pde yg asal nyer skang nie aku dlm delima samada..
..nk potong or nk biarkn jer..
..ape nie,ape maksudnyer nie ekk..
..actualy aku skang tgh pening memikirkn samada nk potog or x rmabutku ini..
..suda agak lame aku x potong ini rmbut..
seingat aku last potong mase sem 3 tue pon mntk tlong my twin yg potongkn..
..nasib la der twin yg pndai gunting rmbut..
..law korang nk tawu time tgh gunting rmbut tue aku bole bantai menangis..
..menangis ble tgk rmbut yg da kne gunting..
..tgk betape aku emotional nyer aku time tue..
..hahahahahah..
..seriusly law psl rmbut mmng aku akn emotional cikit..
..sbbnyer aku jenis org yg mmng susa nk gunting rmbut sbb sygkn rmbut..
..lg2 ble rmbut da pnjng mmng agak liat cikit nk potong..
..biarpon ramai yg tego psl rmbut aku pnjng sgt..
..hehehehehe..


..contoh rmbut kt atas nie ade la seperti rmbut aku skang..
..cume pnjng lg cikit jer..
..ade yg kasi potong ade yg ckp potong la cikit..
..addeeeehhhhh..
..pening suda,ble ditanyer pd mr.alif die ckp potong cikit jer leh..
..cikit pon cikit da..
..potongan rmbut yg menjadi pilihan dr dlu smapai skang ialah..
..potongan rmabut bentuk v..
..heheheheheheh..


..atau mungkin pendek nie yg akan aku potong nati..
..owwwhhhh,pendeknyer nmpk..
..or mybe pendek nie..


..hehehe..
..law pendek nie mmg cikit jela aku potong..
..mst org kedai gunting tue pening pale nati..
..msti ramai yg ckp baek x yah potong cmtu..
..x kesah la nk ckp per rambut kite kn..
..so yg mne 1 jd plihan kalbu nati???
..pikir..pikir..pikir..

p/s : mmng tgh berpening pale nie nk gunting cmne..
p/s: suda di bagi amaran oleh mr.alif x leh potong rmbut cmpai atas bahu !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...