February 06, 2012

back to normal !

..hye asslamualaikum smue..
..ase nyer da lmae aku x mengupdatekn blog aku nie..
..bkn di sebabkan buz..
..di sebabkn my laapy msuk hospital untuk menerime rawatan..
..so tergendale la smue nyer..
..x pat nk on9,x pat nk update blog n segale gale nyer la..
..nie pon update gne lappy akak nasib die tnggl kt umah nie leh la pnjm jap..
anyway sape yg mengenali aku mst da ngat aku da praktikal skang kn..
..sebenyaer lom lg start asyik tuka tarikh jer mne nk start nyer kn..
..disebabkn terlampau kesulitan yg berlaku..
..so skang cuti aku bertambah la kt umah nie..
..n td bru bkak fb tgk tarikh telah di tetapkan tuk taklimat n praktikal..
..hope pasnie xder da nk ubah2 tarikh lg,pening wooo..
..dlm ati nie x saba asenyer nk praktikal n x saba nk dnga murid2 pnggl title "cikgu"..
..aku pat rasekn aura dlm diri ble dipanggil dgn title "cikgu"..
..mse survey skola pon suda di pnggil dengan pangilan "cikgu"..
..aku arap pas praktikal akan dpt keje dlm bidang yg aku blaja nie..
..insyallah..aammmiinnn..
:-)

p/s : berdebar2 ase nyer ble tgk tarikh yg da ditetapkn tue..
p/s : ya..allah rindu nyer kt arwah abah mlm nie..al-fatihah.. :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...