February 06, 2012

cuti bertambah !

..hye nie adalah post aku yg kedue tuk mlm nie..
..ade nyer mse nie terluang nie..
aku ambik kesepatan tuk meluang kn mase bersama blog aku nie..
..oke disebabkan cuti aku bertambah so bnyk la mase aku leh luangkan bersmae family aku..
..comfirm ble da parktikal nati mst buz punyer..
..so dikesempatan nie aku bnyk abiskn mse aku dengan melayan karenah anak buah..
..heeeee,mmng da lali sgt ngat karenah anak buah aku sorang nie..
..sape lah lau bkn anak buah aku yg sulung fira..
..adik die oke jer yela kecik lg kn..
..biase la fira da besa so bnyk la karenah die..
..dengan karenah die la dapat menyeri kn suasane umah nie n family nie..
..so smlm disebabkn bosan x tau nk wat per..
..aku n my sis amik keputusan tuk keluar jln jln kt dataran nilai..
..maklum la aku da lme kot x g dataran tue..
..heeeeeeeeeeeee..
..aku n my sis mule kn misi kami untuk singgah smue gerai yg ade kt situ..
..dpt la membeli keperluan yg slalu digunakn..
..membeli kerongsang yg membuatkn mate aku menjadi rambang nk plih yg mne 1..
..heheheheheheh..
..so lpak punyer lpak mse tuk berangkat pulang ke rumah..
..so sok plan aku n my sis nk pegi tgk movie..
..movie yg menjadi pilihan kalbu adalah movie "azura"
..yg dibintangi neelofa n shahrizal..
..so x sabar nie nk tggu sok..
..untong beli aku kakak yg sporting..
..hehehehehe..
..oke la smpai cinie jerla aku nk kongsikn..
..ade mse aku update lg oke..
:-)

p/s : bute kn mate ble ternmpk something yg x berkenan di ati :-)
p/s : rindu kt abah..al-fatihah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...